Dnešní rychle se měnící svět nevytváří prostor pouze pro nové technologie a trendy, ale také otevírá dveře novým a inovativním marketingovým taktikám. Ve světle stále narůstající konkurence se podniky snaží zaujmout své potenciální i stávající zákazníky originálními a kreativními způsoby. V tomto článku se podíváme na několik inovativních marketingových strategií abychom ukázali, jak může být marketing diverzifikován a přizpůsoben tak, aby byl co nejúčinnější.
Reality zanechávají stopu
Mnohé společnosti se nyní dívají za hranice tradičního marketingu a začínají využívat nejpokročilejší technologie, jako je rozšířená a virtuální realita. Toto je něco, co před pár lety představovalo čistou science fiction, ale dnes se stává realitou a neodmyslitelným prvkem současného marketingu.
Překvapivým faktem je, že i přesto, jak společnosti stále více využívají digitální technologie v marketingu, stále existuje velký důraz na osobní kontakt se zákazníkem. Výzkum zveřejněný v Harvard Business Review ukázal, že zákazníci, kterým byl nabídnutý osobní kontakt, utratili až o 40% více, než ti, kteří tento kontakt nedostali. Tento fakt poukazuje na to, že i přes sílící digitální trend, stále není možné opomenout hodnotu osobního přístupu.
Závěrem lze konstatovat, že inovativní marketingové taktiky představují podstatný nástroj v dnešním konkurenčním světě. Ať už se jedná o nové technologie nebo klasický osobní přístup, všechny tyto taktiky rozšiřují hranice toho, jakým směrem se může marketing ubírat.