5 tipů na zlepšení copywritingu vašeho e-shopu

V dnešní době, kdy konkurence v e-commerce roste, je důležité mít nejen kvalitní zboží, ale také odpovídající prezentaci na vašem e-shopu. Pokud máte problém s přesvědčením zákazníka k nákupu, může to být způsobeno mizerným popisem produktu a obecně špatným copywritingem. Následující tipy vám pomohou k větším konverzím, a tím i k růstu vašeho obchodu.

Zaměřte se na výhody produktu

Chybným přístupem bývá uvádění pouze technických parametrů produktu. Zákazníci jsou však často více zajímání o výhody, které jim daný produkt přináší. Zamyslete se, jaké problémy váš produkt řeší a jaké výhody zákazníkovi přináší. Pokud umíte přesvědčivě představit výhody produktu, je větší šance, že zákazník produkt koupí.

Vyprávějte příběhy

Lidé mají rádi příběhy. Pokud dokážete například v popisu produktu využít příběhu zákazníka, který váš produkt použil a byl s ním spokojený, je to mnohem přesvědčivější, než napsat pouze, že je to skvělý produkt. Příběh může být také o inspirujícím vzniku produktu či jeho cestě k dokonalosti.

Využijte sociální důkazy

Jestliže máte spokojené zákazníky, neváhejte to ukázat. Můžete k tomu využít například recenze klientů, které zobrazíte u popisu produktu. Pokud máte na sociálních sítích spokojené fanoušky, můžete také využít ukázek z jejich příspěvků a doplnit tak popis produktu. Sociální důkazy jsou velmi efektivním způsobem, jak přesvědčit návštěvníka k nákupu.

Z největších kritiků se mohou stát největší fanoušci

Kladnou zpětnou vazbu a poděkování od zákazníka využijte. Jestliže se vám klient ozve s pochvalou na produkt, požádejte ho, zda byste mohli jeho recenzi použít na vašem e-shopu. Zákazníci, kteří se takto aktivně podepisují pod vaše produkty, se také často stanou opakujícími se zákazníky.

Kreativita je klíčem úspěchu

Nedržte se jen klasických popisů produktů, zkuste přijít s kreativním přístupem. Vymyslete catchy nadpis, vypíchněte výhody produktu, například jeho jedinečný design či limitovanou edici. Kreativní popis dokáže zaujmout a přilákat pozornost, čímž se prodej podaří zvýšit.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru